Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1. Müügitingimused kehtivad autokosmeetika.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja  AutoKem HMC OÜ e-poe autokosmeetika.ee (edaspidi Müüja) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi muuta. Tingimuste muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel dexin.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.4. Autokosmeetika.ee e-poes tellimust vormistades ning ettemaksu tasudes kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

2. Hinnakiri

2.1. Müüja e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu 22%, kuid ei sisalda transpordikulu.
2.2. Müüjal on õigus muuta igal ajal e-poes kuvatavaid hindu. Kui Klient esitas oma tellimuse enne hindade muutmist, siis kohustub Müüja väljastama tooted tellimise hetkel kehtinud hindadega. Hilisema soodushinna korral ei ole Kliendil õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
2.3 Ostetud toodetele võib sõltuvalt tarnimisviisist lisanduda ka transpordihind, mis lepitakse kokku Kliendiga eraldi ühendust võttes.

3. Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud lingile “Lisa ostukorvi”. Ostukorvis saab vajadusel toodete koguseid muuta või eemaldada.
3.2 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
* Pangalingiga (SEB, Swedbank, LHV, Luminor, Citadele)
* Pangakaardiga (VISA, Mastercard)
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Seejärel saab Müüja pangast kinnituse kliendi poolt kauba eest tasumise kohta.
3.3. Esitatud tellimust, kui klient on saanud e-mailile tellimuse kinnituse, enam klient muuta ei saa. Muudatuste tegemiseks tuleb pöörduda presta@malco.ee  või telefonil +372 502 6588
3.4. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole. Järelmaksuga tellimuse puhul alustatakse tellimuse täitmst pärast sissemaksu laekumist.

4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

4.1. AutoKem HMC OÜ võtab Kliendiga ühendust pärast toote jõudmist lattu või toote olemasolul laos, et täpsustada toodete kättesaamise viis.
4.2. E-poest tellitud kaupa on võimalik kätte saada ise kaubale järgi tulles või tellides transpordi a) maja ette b) tuppa (lisatasu eest). Kliendi poolt tellitud tooted antakse üle pärast seda kui on tasutud 100% tellimuse maksumusest.
Kui Klient on tellinud transpordi ja Kliendi poolt tellitud tooted on transpordifirmale üle antud, võtab transpordifirma Kliendiga eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.
4.3. Transpordifirma toimetab tooted Kliendi poolt soovitud aadressile. Kaup transporditakse hoone välisuksele nii lähedale kui võimalik (st. Tarne maja ette). Hoonesisene logistika (st. Tarne tuppa) on eraldi kokkuleppel lisatasu eest (NB! Tarne tuppa tuleb eelnevalt kokku leppida). Kokkuleppe puudumisel on toote transport autost kliendi siseruumi kliendi enda organiseerida ja vastutada.
4.4. Kauba kättesaamisel tuleb see Kliendil koheselt üle kontrollida. Vigastatud pakendiga tootest tuleb viivitamata teatada ning saata informatsioon e-posti aadressile presta@malco.ee või helistada kontakttelefonile +372 502 6588.

5. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

5.1. Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest va. Eritellimused. Eritellimuseks loetakse spetsiaalselt kliendi jaoks tellitud tooteid, mis ei esine e-poe standardtoodete hulgas (eri värvi viimistlus, kangad, erimõõdus tooted).
5.2. Tagastatav kaup peab olema puudusteta, komplektne, kasutamata ning originaalpakendis. Taganemisavaldus peab olema Müüjale saadetud kirjalikult meilile presta@malco.ee tähtaja (so 14 päeva) jooksul pärast kauba kättesaamist.
5.3 Rikutud, kahjustatud või kasutatud tooteid tagastada ei ole võimalik.
5.4. Kliendi tasutud summa tühistatud tellimuse (va. transpordikulu) eest tagastatakse Kliendi pangakontole 30 päeva jooksul peale avalduse esitamist e-posti aadressile presta@malco.ee. Raha kantakse Kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi.
5.5. Kauba tagastamise kulu kannab Klient, välja arvatud juhul kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).
5.6. Kui tagastava toote seisukord on halvenenud või vigastatud Kliendi süül ning ei ole tingitud Müüjast on Müüjal õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt toote eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga.
5.7. Müüja jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui tellitud kaup on laos otsas ning Klient ei ole nõus Müüja poolt pakutava asendustootega.

6. Pretensiooni esitamise aeg ja kord

6.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
6.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Müüjat probleemist e-posti aadressil presta@malco.ee ning esitama järgmise informatsiooni:
– nimi ja kontaktandmed;
– toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod);
– ettemaksuarve nr.
Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist, kuid soovitatavalt koheselt defekti ilmnemisel. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Müüjalt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.
6.3. Peale pretensiooni esitamist kohustub Müüja Kliendi kaebusele kirjaliku vastuse andma 15 päeva jooksul.
6.4. Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda sellisel juhul, kui toote/detaili parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub.
6.5. Müüja ei vastuta:
– kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest;
– defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
– toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

7. Vastutus ja vääramatu jõud

7.1. Müüja vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Müüja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoomise viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
7.3. Müüja ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

8. Muud tingimused

8.1. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
8.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.